Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
November 7, 2005
Image Size
897 KB
Resolution
1600×1200
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
10,823
Favourites
84 (who?)
Comments
129
Downloads
4,617
×
Selicia by viperv6 Selicia by viperv6
...hmm...a dark wally for the wintertime....hhmmm...

done as allways...render bryce , rest PS

have fun....and thx for looking !!!! :)
Add a Comment:
 
:iconthetinmanii:
thetinmanii Featured By Owner Apr 23, 2007
what is it?
Reply
:iconselicia:
Selicia Featured By Owner Dec 16, 2006
o.o;;
Reply
:iconmr-magic:
Mr-Magic Featured By Owner Nov 2, 2006  Student Digital Artist
still gives me chills
Reply
:iconmycholate:
mycholate Featured By Owner Dec 22, 2005  Professional Digital Artist
Espectacular como siempre, tus diseños me transporta aun futuro lejano...

Spectacular like always, your designs even transport to me future distant...
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Dec 23, 2005  Hobbyist Digital Artist
:hug: ...THX :D !!
Reply
:icontomwilcox:
TomWilcox Featured By Owner Dec 20, 2005
A great work!

Tom
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Dec 21, 2005  Hobbyist Digital Artist
THX :D !!!
Reply
:icontomwilcox:
TomWilcox Featured By Owner Dec 21, 2005
My pleasure!
Reply
:iconsya:
Sya Featured By Owner Dec 20, 2005  Professional General Artist
Oooo that's nice. Lovely colors, the form is pleasing too.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Dec 21, 2005  Hobbyist Digital Artist
THX for commenting :D !!!
Reply
:iconc-o-u-c-h:
c-o-u-c-h Featured By Owner Dec 15, 2005
Your abstracts are soo good.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Dec 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
:worship: thx :D !!!
Reply
:icontbob:
tbob Featured By Owner Dec 9, 2005
Damn cool picture,love the colors.
Reply
:iconj3concepts:
j3concepts Featured By Owner Nov 28, 2005
i think i like this style the best from you because it doesnt have that shiny abstract 3D look, it has softer lighting and looks more natural.
Reply
:iconallstarr:
allstarr Featured By Owner Nov 22, 2005
huhu das ist dochmal wieder nett geworden o:)
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 23, 2005  Hobbyist Digital Artist
:D....dankeschön !!!! :)
Reply
:icondiamondshade:
Diamondshade Featured By Owner Nov 16, 2005  Hobbyist General Artist
This is amazing...an entire universe in the petals of a black orchid. Kinda makes me want to go outside to smell flowers and look at the sky. This will mark the first time I've changed my desktop background in months.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 17, 2005  Hobbyist Digital Artist
thx so much for ur very nice comment !!! :D :hug:
Reply
:icondiamondshade:
Diamondshade Featured By Owner Nov 17, 2005  Hobbyist General Artist
No problem, I really dig this piece. Kinda makes me think of some of the stuff I've seen on Astronomy Picture of the Day.
Reply
:iconabyssaria:
Abyssaria Featured By Owner Nov 16, 2005  Student
great <3
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
THX :D :hug:
Reply
:icontruedesertfox:
TrueDesertFox Featured By Owner Nov 15, 2005
One word, WOW! :D
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 16, 2005  Hobbyist Digital Artist
THX m8 !! :D
Reply
:icondiv3rg3nt:
div3rg3nt Featured By Owner Nov 14, 2005
Reminds me of the center of a flower crossed with a picture of a galaxy... great color set... i think i see part of the moon blended in there. double-plus-good!
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 15, 2005  Hobbyist Digital Artist
thx so much for ur nice feedback !!! :D
Reply
:icontigaer:
tigaer Featured By Owner Nov 14, 2005  Professional Digital Artist
super ding... vielleicht ein klein wenig mehr komplexität in der mitte... aber ansonsten... wunderbar. nur weider so. :)
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 15, 2005  Hobbyist Digital Artist
ja..stimmt..die mitte hats mir schwer getan :( .....aber DANKE !!! :D
Reply
:iconvolacide:
volacide Featured By Owner Nov 13, 2005
More great work! This one makes me think of flowers for some reason.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 14, 2005  Hobbyist Digital Artist
yeah....that could be.. ;) THX :hug: !!!
Reply
:iconanimegirl3:
animegirl3 Featured By Owner Nov 13, 2005   Artist
wow...
Reply
:iconlightningcount:
LightningCount Featured By Owner Nov 12, 2005
impressive, as always...
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 13, 2005  Hobbyist Digital Artist
:D..THX !!
Reply
:iconshade-e:
Shade-E Featured By Owner Nov 12, 2005
Everything that you do is simply fantastic:)
keep up th great work you are an inspiration to us all
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 12, 2005  Hobbyist Digital Artist
thx so much for ur very nice feedback !!! :D :hug:
Reply
:iconladyrapid:
ladyrapid Featured By Owner Nov 11, 2005  Professional Photographer
AWSOME!

I can't figure out how u can use Bryce to make theese lol. I'm an REALLY old Bryce user and the only thing I managed to make in there was a sphere in water heheh.
I'll stick to Cinema4D / 3DS max instead :P.

I really like the pale tone to it. The render is really sharp and nifty. THere is only 1 thing I can crit, I would have wanted SOME more light in it. Crit 'n crit, personal need :P.

Wicked piece bro :+fav:
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 13, 2005  Hobbyist Digital Artist
thx for ur great feedback !!!! :D
Reply
:iconstraszak:
straszak Featured By Owner Nov 11, 2005
intersting form :)
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 13, 2005  Hobbyist Digital Artist
THX...:)
Reply
:iconw3sr:
w3sr Featured By Owner Nov 11, 2005
Exellent wahl der Farbe auf diesem einem. Gute Aufgabe!

Excuse my bad german. Hope it made any sense. :)
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 11, 2005  Hobbyist Digital Artist
jo...its ok;)... :D...THX !!!
Reply
:iconantichrist01:
antichrist01 Featured By Owner Nov 10, 2005
Incredible!!! Very good work!!! Congratulations
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 11, 2005  Hobbyist Digital Artist
THANKS :D !!!!!!!!!!!!
Reply
:icondonniedubson:
donniedubson Featured By Owner Nov 10, 2005
cool man!endlich mal nicht diese grossen schriften und so! so minimalistisch kommen deine sachen viel besser.

du machst dich! weiter so.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 10, 2005  Hobbyist Digital Artist
ohh...danke sehr für die netten worte !!!!! :D .....(...geb mir mühe... ;) ..)
Reply
:iconmcgraw:
Mcgraw Featured By Owner Nov 9, 2005
i like this 1 lots, great use of colour, thx for sharing!!
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 10, 2005  Hobbyist Digital Artist
np...:)...thx for commenting !! :D
Reply
:icondieguito:
Dieguito Featured By Owner Nov 9, 2005
superb....excellent choice of colour, beautiful in every sense.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 10, 2005  Hobbyist Digital Artist
thx so much :D !!!
Reply
:icondemonictamer:
DemonicTamer Featured By Owner Nov 9, 2005
Ps. This has given me alittle idea to write alittle something . Im alittle new to this site but I am a pretty good writer so ill inform you if i catch wind of something good to write from this picture.
Reply
:iconviperv6:
viperv6 Featured By Owner Nov 9, 2005  Hobbyist Digital Artist
ohh...oki....sounds good :)....ill wait...;)
Reply
Add a Comment: